December 13, 2014

Kejap panas, kejap sejuk...

1- Cuaca
Pagi tadi, bukan main panas meletops kat area gunung pulai nan indah ini.
Aku dan ratu sampai mandi dua kali.
Tepat pukul 3, ujan pon turun dengan lebat.
2- Suhu badan anak aku
Malam tadi sampai je dari KL, suam-suam badan dia time aku ambil dari rumah emak.
Pagi ni berlambak tahi mata warna hijau sampai tak boleh bukak mata dia.
Nak tido pon meragam, pukul 4am baru dia tidur semula.
Hari ni nampak ok pulak, molek je rasa badan dia.
Tahi mata? Stil ada.
Means stil ada baki panas dalam dia.
Lepas ni kt reward dia dengan mealshakes lagi ok?
3- Mood aku
Disebabkan tak cukup tidur (sbb tidur lambat, anak aku takmo tidur) mood aku pon tak bape nak good.
Hari ni pon hanya masak bubur ayam + kentang untuk lunch aku and anak.
Cuaca pulak panas rentung.
Lepas mandi, ujan pon turun.
Belanja diri ini tidur, now mood dah sejuk balik.
Hahaha.
-sajasaja hilangkan mood panas.

1 comment: