December 02, 2014

BUKAN SEKADAR ASID FOLIC : KELEBIHAN B-COMPLEX SHAKLEE

Apakah Manfaat Utama Vitamin B Complex Shaklee ?
MEMBANTU MENGURANGKAN TEKANAN -B Complex Shaklee memastikan kesihatan fungsi saraf. Sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.  
MEMBANTU TUMBESARAN DAN PERKEMBANGAN OTAK -B Complex Shaklee menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal pada bayi dan kanak-kanak. Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.
KESIHATAN RAMBUT
-B Complex Shaklee memperbaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, beruban dan mengekalkan kesihatan rambut. Ini sangat bagus bagi mereka yang ada masalah kekurangan rambut.  
KESIHATAN MATA
-B Complex Shaklee mengurangkan masalah keletihan mata, katarak, meningkatkan kualiti penglihatan dan memperbaiki memori serta daya fokus anda.
MENCEGAH ANEMIA
-B Complex Shaklee membantu pembentukan Sel Darah Merah yang sihat dan antibodi, merangsang peredaran darah dalam badan, memperbaiki kesihatan kardiovaskular, anemia, sakit kepala, pening, lemah semangat, keletihan, migrain, muntah-muntah, mabuk darat dan laut.  
MENGATASI MASALAH SENGGUGUT
-B Complex Shaklee baik untuk masalah senggugut (PMS), meredakan kerisauan, keresahan dan masalah penghadaman terutama bagi mereka yang mengambil ubat hormon dan ubat tahan sakit.

 

No comments:

Post a Comment