December 16, 2014

BELI 3 KOTAK COLLAGEN POWDER, DAPAT KEAHLIAN PERCUMA DAN BONUS SHAKLEE!

KEJADIAN SEMALAM

Aku dapat ahli baru dalam legasi Sesama Serius Sihat.
Kawan aku ni setiap bulan mmg tak pernah miss belikan wife dia Collagen Powder (sbb sayang bini oiiii) so bulan ni mcm biasa dia order sekotak.
Bila aku dpt sms dari Shaklee yang inform start dari 10 Dec 2014-31 Dec2014 promosi Collagen powder beli 3 percuma 1, aku terus offer dia untuk dptkan penjimatan berganda.
Memula dia nak tambah jadi 2 kotak, tapi lepas aku buat penerangan yang bestnya beli 3 dpt percuma 1 terus dia setuju nak daftarkan wife dia sebagai ahli.
Eh, husband aku tanya la kenapa dia tak daftar diri dia je jadi ahli?

Hehehe...meh sini aku explain kebaikan mendaftar dan keuntungan pembelian semasa promosi:

1- Sekiranya korang sudah berkahwin dan mendaftar sebagai ahli, pasangan korang akan automatik menjadi ahli secara percuma

2- Belian dengan rm500 keatas (150uv) layak untuk mendapat keahlian percuma!

3- Dan bulan berikutnya korang akan nikmati bonus dari Shaklee yang akan dikreditkan terus dalam akaun simpanan korang!

SO, masa tengah promosi collagen powder ni better korang grab peluang ni untuk jadi lebih cantik dan jelita serta bijak dalam membuat pembelian! Tak rugi tak beli sekarang, boleh buat stock juga sebab Collagen powder tahan lama.

-collagen powder is the best!

No comments:

Post a Comment