November 26, 2014

LELAKI HEBAT, DAMBAAN WANITA : CADANGAN UNTUK 'TENAGA HEBAT' LELAKI

LELAKI, kami tahu anda bekerja kuat.
Kami tahu anda banyak tanggungjawab.
Kami faham kamu penat.
Kami tahu kamu juga stress.
Paling kami faham, walaupun anda penat anda tetap mahukan tenaga yang HEBAT UNTUK ISTERI ANDA!
Gyeahhhhhh!!!!
Aku dah kawin kot, so aku faham mcmana kalau suami aku balik kerja dalam keadaan muka yang penat.
Kesian...
Lelaki-lelaki yang lain pon aku tahu mesti bekerja kuat untuk keluarga bukan? So, para isteri yang sayangkan suami mereka tu berikanlah yang terbaik untuk suami anda.
Yang tersenyumnya nanti, korang jugakkkkk!!!
Lelaki yang mahu sihat dan kekalkan tenaga anda, meh kt baca sikit apa yang Shaklee tawarkan melalui produk kesihatan yang mmg selamat, semulajadi dan berkesan ini!!!
Vitamin Kesuburan & kekuatan tenaga lelaki:
♥Vitamin E & Selenium - Terkenal sebagai "vitamin seks". Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.
♥Zinc Complex - Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone, bantu kekalkan jumlah air mani, bantu kekalkan paras testosterone yang bersesuaian, serta memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. Selain itu, zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid). Secara keseluruhannya, Zink membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan Zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal, dan penyakit prostat.
*tambah omegaguard ok sempena promosi bulan ni, so extra kuat sikit suami badang anda!
-sasa sayang suami sasa.haha!
 

2 comments: