November 12, 2014

BETUL-BETUL CANTIK : SUPLEMEN CADANGAN UNTUK KECANTIKAN KULIT DARI SHAKLEE

CANTIKNYA KULIT!
Ada 2,3 orang tanya aku pasal suplemen untuk hilangkan jerawat dan cantikkan kulit.
Actually, ada beberapa cadangan suplemen dari Shaklee yang sangat baik untuk kulit korang. Biasa, aku akan quote price mengikut budget yang korang ada akan tetapi masih lagi tgk condition dan masalah kulit korang.
Antara cadangan suplemen yang paling bagus untuk kulit cantik ikut skala harga adalah:
1- Vivix - Vivix ni suplemen paling raja sekali! Kaya bahan mewah yang baik untuk kesihatan dan special untuk awet muda! Yang mana kalau asik tanya bape lama nak nampak perubahan dan ada budget lebih, belilah vivix! Settle semua masalah, lengkap semua khasiat!
2- Collagen powder - Dari pati sisik ikan merah, collagen powder membekalkan kolagen yang paling terbaik untuk badan kita! Semakin kita tua, kolagen dlm badan akan semakin berkurang dan hilang.Xde kolagen, cepatlah kita nampak tua dari usia sebenar. So, tak boleh nak beli vivix, belilah collagen powder ya!
3- Omegaguard - Minyak ikan paling tulen didunia. Fish oil dan kulit sangat sinonim bukan? Lelagi untuk wanita, please lah jangan skip omega dalam pemakanan harian kalau nak cantik berpanjangan!
4- Vitamin E - Special untuk parut-parut lama dan baru, serta hilangkan jeragat dan kusam kulit!
5- Sustained release Vita-C Plus - Suplemen kolagen paling mampu beli!
Dikayakan dengan teknologi sustained release iaitu pelepasan vitamim secara perlahan-lahan dan berterusan bagi memastikan vitamin C dapat diserap sebaiknya dalam tubuh badan korang! Kena beli sebotol, sebab ini mmg suplemen untuk kulitttt!!!!
6- Zinc Complex - Kalau budget sangat tapi mmg nak kulit cantik, belilah zinc complex bebeh! Zinc terbaik untuk pulihkan luka dengan cepat lelagi tang nak kecutkan jerawat tu. Yes, kalau zinc complex pon tak boleh nak beli utk reward kulit korang tu, aku pon speechless lah....!
Ada kombinasi suplemen lain yang baik untuk diambil skali dengan suplemen di atas macam B Complex or alfalfa untuk detox, tapi semua terpulang pada keadaan korang juga lah.
Yang nak tanya lebih, boleh whatsapp terus ok 013.394.0574
#sesamaseriussihat

No comments:

Post a Comment