January 19, 2015

SET LARIS SEMPENA PROMOSI ALFALFA COMPLEX!


Malam ni saja nak update lebih sikit pasal Alfalfa. Sebab aku banyak berubah secara positif selepas consume Alfalfa complex Shaklee. So, aku nak orang lain juga dapat ilmu dan manfaat dari apa yang aku alami dan mana tahu korang terbuka hati nak try consume Alfalfa lebih2 lagi beginner, yang baru-baru cuba nak makan suplemen terutamanya suplemen Shaklee.

Bagi aku, untuk permulaan sebelum korang consume apa-apa suplemen pun, korang mesti kena detox badan korang terlebih dahulu. Detox ni dalam bahasa mudahnya kita kena cuci organ dalaman kita dari toksin-toksin yang dah berkumpul dengan banyaknya dalam badan hasil dari pemakanan dan persekitaran seharian yang kita hadapai setiap hari. Suplemen detox aku? Dah tentulah Alfalfa complex!

Bila dah rasa badan ringan, barulah kita boleh start nak tambah suplemen lain di mana waktu inilah suplemen lain akan bertindak balas secara optimum dgn tubuh badan kita sebab toksin dah dibuang dan badan sudah boleh menerima kehadiran vitamin lain!

Sepanjang aku menjadi pengedar Shaklee ni, memang aku akan suggest customer untuk cuba Alfalfa dahulu sebelum cuba produk lain. Akan tetapi aku akan pastikan aku dah siap-siap tanya masalah kesihatan dan keperluan customer sebab tak semua orang sesuai dengan pengambilan Alfalfa terutamanya ibu hamil dan mereka yang mengidap SLE. But Alhamdulillah, ramai yang bagi feedback positif dan ramai yang repeat order!

ANTARA SUPLEMEN SHAKLEE YANG LARIS DIGABUNGKAN DENGAN ALFALFA COMPLEX;

ALFALFA COMPLEX
HERBLAX
Detox Dan Pengurangan Berat Badan
ESP
Milkbooster bagi ibu yang menyusukan anak
OSTEMATRIX
Sakit Dan Lenguh Badan
SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS
Masalah Resdung Dan Merawat Masalah Jerawat Dan Kulit Kusam
LECITHIN
Membakar lemak dan pengurangan berat badan
VITA-E COMPLEX
Kesuburan dan tenaga batin
OMEGAGUARD
Tenaga berpanjangan
ZINC COMPLEX
Merawat luka dan kesuburan. Juga popular untuk membaiki masalah jerawat
GLA COMPLEX
Kesuburan dan membaiki masalah haid wanita
PEPPERMINT GINGER PLUS
Gastrik

SET LARIS DI SESAMA SERIUS SIHAT

Sempena promosi Alfalfa bulan ini, gabungan suplemen yang terdapat Alfalfa Complex di dalamnya akan diberikan tawaran harga yang terbaik ok? So, jangan malu-malu nak tanya dan ada persoalan dan order boleh terus hubungi diriku. Hehehe…
Semoga semua sesama serius sihat, ceria dan dapat detox dengan baik ok?
Selamat malam!!!


No comments:

Post a Comment