January 12, 2015

PROMOSI AWAL TAHUN 2015 SHAKLEE : VIVIX, ALFALFA COMPLEX DAN VITALEA UNTUK KANAK-KANAK

SELAMAT DATANG TAHUN BARU 2015!!!

Alhamdulillah, datang juga tahun baru 2015 dengan semangat yang kental, tenaga yang semakin bertambah, keghairahan berbisnes yang semakin memuncak dan keinginan untuk berjaya semakin meluap-luap. (arini dah 12 hb sa, ini yang ko kata semangat?) huhuuhuuhuu BUKAN BEGITULAH....

Tak terlambat lagi kan kalau aku nak update pasal mood tahun baru aku arini, sebab almaklumlah entri aku sebelum ni aku did mentioned yang aku tersangatlah busy dengan kelahiran ahli baru dalam keluarga kami >link 


Macamanapun, alasan busy ataupun penat bukan alasan dalam berbisnes ye tak? Aku nak sgt kalau boleh hari-hari mengadap laptop dan update blog ini, tapi apakan daya aku juga ada rutin harian lain dan kerja hakiki yang memerlukan aku focus dalam kerja. Aku pun ada perasaan iri hati bila lihat ramai saja rakan seperjuangan yang berlumba-lumba menghapdate promosi terbaru Shaklee dalam blog mereka (iri hati yang positif ni buat aku bangkit ok?) So now!!!! Aku tanak lepaskan peluang untuk sama-sama share info yang berguna pada kalian semua!

PROMOSI HEBAT AWAL TAHUN 2015 SHAKLEE 



Bagi yang tak berapa familiar dengan promosi yang Shaklee jalankan, ni aku nak citer sikit.
Setiap bulan, Shaklee akan berikan satu produk kesihatan (biasanya vitamin hebat merekalah) untuk dipromosikan dan harga yang ditawarkan akan menjadi lebih murah sekiranya kita membuat pembelian secara pukal (beli 6 percuma 1 atau beli 3 percuma 1)

Dan biasanya, hanya satu produk akan dipromosikan bagi setiap bulan.

APA PROMOSI YANG SANGAT SPECIAL BULAN JANUARI INI?

Berbeza dari bulan lain, bulan ini Shaklee berikan 3 promosi item sekaligus bagi memberikan kemudahan,keselesaan dan pilihan kepada pelanggan antaranya;

1. ALFALFA COMPLEX SHAKLEE 
Beli 6 percuma 1 atau beli 2 diskaun 5% (samada saiz kecil atau besar)

 2. VIVIX SHAKLEE
Beli 6 percuma 1 atau beli 2 diskaun 5%

3. VITALEA UNTUK KANAK-KANAK
Beli 3 percuma 1


 

No comments:

Post a Comment